Red Moon Balkan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 18 ... 34  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 3 of 34]

1Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Tue Nov 01, 2011 9:23 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
First topic message reminder :

Nasmešio se i bacio lisice na pod pa je zagrlio.


51Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Thu Nov 03, 2011 9:31 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
"Da idem da si spremim neki divan, bogat doručak da obnovim snagu."

52Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Fri Nov 04, 2011 7:23 am

*Bella Swan*
*Bella Swan*
Podigla je obrvu."A ja da te cekam ovde dok ti obnavljas snagu."

53Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Fri Nov 04, 2011 8:39 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
"Pa čini mi se da si ti trenutno 'neraspoložena' jer neću da ti kažem šta sam pričao sa ocem i da nisi gladna."

54Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Fri Nov 04, 2011 8:41 pm

*Bella Swan*
*Bella Swan*
"Pa zasto je to tolika tajna?" Upitala je kao da se tek sada ponovo setila prvobitne teme.

55Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Fri Nov 04, 2011 8:57 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
"Pa i nije tajna, ali kako ti meni nećeš da kažeš neke 'tajne' tako neću ni ja tebi."

56Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Fri Nov 04, 2011 9:04 pm

*Bella Swan*
*Bella Swan*
"Pa ja sam tebi rekla sta sam pricala sa majkom.A i sta ti to ne govorim?"

57Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Fri Nov 04, 2011 9:24 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
"Ne mislim na to. A sad kad to spomenu sa kim si ti pričala o prvom putu, ako nisi sa majkom?"

58Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Fri Nov 04, 2011 9:30 pm

*Bella Swan*
*Bella Swan*
"Na sta mislis?" Upitala je sada radoznala."Pa sa mamom sam o sexu pricala jos kad sam prvi put dobila menstruaciju,mislim osnovne stvari,sta se desava,radjaju se bebe bla bla,mada vecinu stvari znam iz casopisa.A nisam bas mogla tada da je pitam kako je to bas ide,da li boli i kakav je osecaj...za to su ipak drugarice." Nasmesila se.

59Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Fri Nov 04, 2011 9:43 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
Nasmešio se "Pitao sam i ja Rafaela, ali sam mislio da me zeza, a ostale nisam ni hteo da pitam. Svi su mislili da ja odavno spavam sa devojkama."

60Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Fri Nov 04, 2011 9:47 pm

*Bella Swan*
*Bella Swan*
"Pa nisi hteo da si kvaris reputaciju?" Prevrnula je ocima smejuci se.

61Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Fri Nov 04, 2011 10:03 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
Klimnuo je glavom "Da, a nisam ni hteo da me zezaju kako sam tek 'štreberku' odvukao u krevet."

62Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Fri Nov 04, 2011 10:06 pm

*Bella Swan*
*Bella Swan*
"Lepo nema sta." Odmahnula je rukom. "Hajdemo na taj dorucak."

63Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Fri Nov 04, 2011 10:16 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
"Da li ja to čujem množinu?"

64Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Fri Nov 04, 2011 10:20 pm

*Bella Swan*
*Bella Swan*
"Da cujes mnozinu jer nemam nameru da lezim ovde sama kao budala i verovatno da se mislim o tome kako te je bilo sramota da je 'streberka' prva koju si uspeo da uvuces u krevet.Tako si rekao zar ne?" Upitala je preterano nevinim izrazom na licu,kao da zeli stvarno da potvrdi to.

65Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Fri Nov 04, 2011 10:29 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
"Ma daj Karla znaš da to nije tačno. Da sam hteo da spavam sa nekom odveo bih je u krevet."

66Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Fri Nov 04, 2011 10:34 pm

*Bella Swan*
*Bella Swan*
"Da,znam,tebi je bar to bilo lako,mogao si da imas koju hoces,zar ne." Rekla je mrzeci sebe sto se trenutno oseca tako nekako niskom i van njegove lige iako je znala da to nije tacno.

67Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Fri Nov 04, 2011 10:43 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
Gledao je u nju zapanjeno. "Šta hoćeš da kažeš?"

68Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Fri Nov 04, 2011 10:50 pm

*Bella Swan*
*Bella Swan*
"Nista sto vec ne znas.I tada a i sada mogao bi da osvojis bilo koju."

69Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Fri Nov 04, 2011 10:51 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
"Ne počinji mi sa tim. Odlično znaš da sam hteo tebe, a ne bilo koju."

70Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Fri Nov 04, 2011 10:56 pm

*Bella Swan*
*Bella Swan*
Klimnula je glavom."Moram u wc." Rekla je i iskobeljala se iz kreveta.

71Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Fri Nov 04, 2011 11:05 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
Zavrteo je glavom i obukao se pa je izašao iz sobe i otišao u kuhinju.

72Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Fri Nov 04, 2011 11:06 pm

*Bella Swan*
*Bella Swan*
Naslonila se na vrata i uzdahnula je.Imala je smesan poriv da se rasplace i nije joj se to svidjalo.Umila se i oprala zube pa se obukla i sisla dole.

73Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Fri Nov 04, 2011 11:22 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
Počeo je da secka povrće koje će da isprži zajedno sa piletinom koju je uzeo iz frižidera.

74Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Sat Nov 05, 2011 8:13 am

*Bella Swan*
*Bella Swan*
"Sta mogu da ti pomognem?" Prisla mu je i pogledala ga.

75Robert Amaya's House - Page 3 Empty Re: Robert Amaya's House Sat Nov 05, 2011 8:57 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
"Stavi meso u tiganj."

Sponsored content

View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 3 of 34]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 18 ... 34  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum


Free forum | ©phpBB | Free forum support | Report an abuse | Forumotion.com