Red Moon Balkan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 6 of 40]

1Robert Amaya's House - Page 6 Empty Robert Amaya's House Sat Mar 26, 2011 9:44 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
First topic message reminder :

Robert Amaya's House - Page 6 Maldives-resort-houses

126Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 7:22 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
Podigne se u sedeći položaj i gleda je u mraku. "Pa... o tome ćemo kad te nađem," smeši se.

127Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 7:24 pm

*Bella Swan*
*Bella Swan*
"Dobro...Nemoj da viris." smeje se i gleda po sobi razmisljajuci gde moze da se sakrije.

128Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 7:34 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
"A kao da po ovom mraku nešto vidim," smeje se. "Pre ću da padnem nego da vidim gde si se sakrila."

129Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 7:37 pm

*Bella Swan*
*Bella Swan*
"Pazi da ti ne poverujem." smeje se "Hajde broji." kaze kad ugleda mali prostor izmedju bocnog dela ormara i jednog zida.

130Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 7:41 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
"Ne varam u mraku kada je rizično po moj život," smeje se i zatvori oči. Počne da broji "Jedan, dva, tri..."

131Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 7:44 pm

*Bella Swan*
*Bella Swan*
Nasmesi se na to pa polako na prstima ode na mesto koje je videla.Uvukla se unutra trudeci se da ne proizvede nikakav zvuk.

132Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 7:56 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
"...devet, deset. Polazim!" Otvori oči i trepne nekoliko puta, ustane sa kreveta i pogleda po sobi.

133Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 8:00 pm

*Bella Swan*
*Bella Swan*
Viri iza ormara videci samo njegovu siluetu,i gleda gde ce krenuti.

134Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 8:06 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
Priđe rukom preko brade trljajući je dok razmišlja. "Hmmm, gde li se Karla mogla sakriti? Iza vrata nije. Ona ne voli da se ponavlja. A ormar? E to bi mogao da proverim," krene ka ormaru.

135Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 8:14 pm

*Bella Swan*
*Bella Swan*
Znala je da hoce da je nasmeje.Stavila je ruku preko usta da je necuje,pa se zavuce skroz do zida.

136Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 8:27 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
Otvori ormar i pređe rukom preko svojih stvari. "Pa ovde nije. Mogao bih da proverim u kupatilu. Čini mi se da sam ostavio vrata otvorena, ako ih i vidim sad u mraku." Krene prema sobnom kupatilu.

137Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 8:30 pm

*Bella Swan*
*Bella Swan*
Ugrize se za usnu razmisljajuci da li da se pomeri iz 'skrovista' kad ode do vrata od kupatila.

138Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 8:39 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
Naglo se okrene kada stigne do vrati i pogleda u ormar. "Znaš tvoj parfem ima mnogo jači miris nego omekšivač," smeši se.

139Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 8:43 pm

*Bella Swan*
*Bella Swan*
Stavi obe ruke preko lica.To joj uopste nije palo na pamet,niti je osetila miris svog parfeam ali to je normalno jer je celo vece na njoj,jednostavno se navikla.Bilo joj je drago sto ga je on osetio iako je to znacilo da ce je zacas pronaci jer je u cosku i ne moze bas da prodje da je ne vidi.Sagnula se u neki polu cucanj u zadnjem pokusaju da ga 'izbegne'.

140Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 8:49 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
Čuo je šuškanje njene haljine kada se savila i nasmešio se zbog njenog pokušaja da ga izbegne. Vrati se do ormara. Naslonio jednu ruku na zid, a drugu na ormar i pogledao dole ka njoj. "Ti stvarno misliš da možeš da se sakriješ od mene?"

141Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 8:52 pm

*Bella Swan*
*Bella Swan*
Pogleda gore ka njemu pa se uspravi smeseci se "Izgleda da mislim...bezuspesan pokusaj,ali ima vremena." smeje se

142Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 8:57 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
Smeje se i gleda je u oči. "Sledeći put ne stavljaj parfem."

143Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 8:59 pm

*Bella Swan*
*Bella Swan*
"Nemas pojma koliko je to laskavo." Nasmeje se "Moracu to da zapamtim pre igranja zmurke."

144Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 9:04 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
Smeši se "Šta je laskavo?"

145Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 9:09 pm

*Bella Swan*
*Bella Swan*
"To sto mozes da me nadjes po mirisu parfema." nasmeje se.

146Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 9:13 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
Smeši se "Pa taj parfem bih svuda poznao."

147Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 9:16 pm

*Bella Swan*
*Bella Swan*
"Pa drago mi je da je tako." nasmesi se.

148Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 9:21 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
Smeši se "I meni je. Nego meni sad sleduje nagrada."

149Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 9:23 pm

*Bella Swan*
*Bella Swan*
"A je li?" smeje se "Ja se ne secam dogovora oko nagrade."

150Robert Amaya's House - Page 6 Empty Re: Robert Amaya's House Mon Apr 18, 2011 9:26 pm

Emma Cullen
Emma Cullen
Smeje se "Pa ne sećam se ni ja. Ali se sećam da smo nešto počeli pre igre."

Sponsored content

View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 6 of 40]

Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Next